TÜBERKÜLOZ TESTİ NASIL YAPILIR?


KORE'DE YURTTA KALMAK İÇİN TÜBERKÜLOZ TESTİNİN BİLDİRİLMESİ



Üniversite değişim öğrencisi olarak gelecek öğrencilere kalacak yer konusunda 3 seçenek sunuyor. Bunlar arasından hangisini tercih ettiğimizi onlara bildiriyoruz. Bu seçenekler:

  • okulun ayarladığı yurtta kalmak
  • okulun ayarladığı apart tarzı evlerde kalmak
  • kendinin kalacak yer ayarlayacağını bildirmek ve okuldan talepte bulunmamak 
Yurtta kalacak öğrencilerin tüberküloz testi yaptırıp sonucu başvuru evraklarını yüklediğimiz siteye yüklememiz gerekiyor. Aynı zamanda test sonucunu yurda girişte götürmemiz, tüberküloz testi sonuçları olmayanların yurda giremeyeceği de söylendi.

Tüberküloz testini herhangi bir verem savaş şubesinden yapabilirsiniz. Ben kendime en yakın yere gitti. Sağlık ocaklarında da yapılıyor diye bilsem de bu konuda bir araştırma yapmadım. Siz araştırabilirsiniz. 

Cuma günü gittim ve kolumu bir ilaç enjekte ettiler. Pazartesi günü kontrole gelmem gerektiği söylendi. Bazı kliniklerde bu süreçte duş almanın yasak olduğu söylenmiş fakat bana sadece kaşıma ve keseleme denildi. Su almanın zararı olmadığı söylendi. 

Pazartesi gittiğimde kızarmış olan bölgedeki şişliğin ölçüsünü alıp kartı doldurdular. Yurt dışına göndermem gerektiğini söylediğimde ise doktordan ingilizce belge alabileceğimi söylediler. Buna gerçekten şaşırmıştım. Ben nereden tercüme ettirebilirim diye düşünürken direkt belgeyi almıştım. İnşallah her yerde bu kadar basit oluyordur. :)

Belgeyi tarattırıp siteye yükledimm ve geriye yurda gitmek kaldıı..

Sürecin devamını yine buradan paylaşmaya devam edeceğim. Sağlıcakla kalın :)

Yorumlar

  1. titanium granite countertops | Titanium-arts.com
    Titanium-arts.com: $10 titanium vs ceramic | ford ecosport titanium $1,600 | $1,000. TOTO GARDENS. titanium earring posts TOTO TOTO GRAND LAND DESCRIPTION:. TOTO GARDENS. TOTO GRAND LAND DESCRIPTION:. TOTO titanium bike frame GARDENS.$11.95 · ‎In microtouch titanium trim reviews stock

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TOPIK SEVİYELERİ

TOPIK SINAV BAŞVURUSU

KORE'DE DEĞİŞİM ÖĞRENCİSİ OLMAK İÇİN KORECE GEREKLİ Mİ?