YOUTUBE'A BAŞLADIM !!!

Kore'ye geldikten sonra birkaç video çekmeye başladım ve kendime anı olarak kalması ve buradaki deneyimlerimi paylaşmak amacıyla youtube'a video yüklemeye başladım. Burada neler yaptığım, günümün nasıl geçtiği kampüs,yurt ve şehir hayatı hakkında paylaşımlar yapmaya çalışıyorum. Yurt ve kampüs videolarından sonra veya burada blogdan bana ulaşıp merak ettiklerini soranların olması faydalı bir iş yaptığımı hissettiriyor.


Vize döneminde olduğum için birkaç haftadır video yükleyemedim. Son projelerimi de teslim ettikten sonra kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Burada vaktimi biraz daha verimli geçirmeye çalışacağım. Yazılarımı okuduğunuz veya bir şekilde videolarımı izlediğiniz, hayatıma eşlik ettiğiniz için size teşekkür ederim. :)

Youtube kanalıma da bakmak isterseniz linki bırakıyorum. (:

https://www.youtube.com/channel/UCe1VN_GtLVIh4jGWBpXAcKw

Bir sonraki blogda görüşmek üzere... Hoşçakalın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TOPIK SEVİYELERİ

TOPIK SINAV BAŞVURUSU

KORE'DE DEĞİŞİM ÖĞRENCİSİ OLMAK İÇİN KORECE GEREKLİ Mİ?