Kayıtlar

2020 tarihine ait yayınlar gösteriliyor
Resim
YOUTUBE'A BAŞLADIM !!! Kore'ye geldikten sonra birkaç video çekmeye başladım ve kendime anı olarak kalması ve buradaki deneyimlerimi paylaşmak amacıyla youtube'a video yüklemeye başladım. Burada neler yaptığım, günümün nasıl geçtiği kampüs,yurt ve şehir hayatı hakkında paylaşımlar yapmaya çalışıyorum. Yurt ve kampüs videolarından sonra veya burada blogdan bana ulaşıp merak ettiklerini soranların olması faydalı bir iş yaptığımı hissettiriyor. Vize döneminde olduğum için birkaç haftadır video yükleyemedim. Son projelerimi de teslim ettikten sonra kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Burada vaktimi biraz daha verimli geçirmeye çalışacağım. Yazılarımı okuduğunuz veya bir şekilde videolarımı izlediğiniz, hayatıma eşlik ettiğiniz için size teşekkür ederim. :) Youtube kanalıma da bakmak isterseniz linki bırakıyorum. (: https://www.youtube.com/channel/UCe1VN_GtLVIh4jGWBpXAcKw Bir sonraki blogda görüşmek üzere... Hoşçakalın:)

KORE'YE GELDİİMM !!! CORONA 19

Çin'in Wuhan kentinde ortaya çıkan Corona 19 her yer gibi Kore'yi de oldukça etkiledi. Wuhan karantinaya alınmadan önce çok sayıda insan Kore'ye geçmişti. Kore' de virüs bulaşan insan sayısı bir süre 80'lerde stabil kaldıktan sonra uçağıma 2 gün kala bir anda 200'e ulaştı. Ertesi gün 600, sonra 800,.. Derken 24.02 günü uçuşlar iptal olur mu diye oldukça beklenti içinde olsam da böyle bir durum gerçekleşmedi ve 10 saatlik uçak yolculuğum başladı. Asiana Airlines ile geldim.  Gelmeden önce telefonla gidişte yemeklerin helal olduğunu söylemelerine rağmen hostesler bu konuda hiç tatmin edici konuşmadığı için yemekleri yiyemedim. Bu konuda riske giremedik. Akşam yemeğinden sonra ışıklar kapandı ve herkes uyumaya başladı. Kahvaltıda tavuk ve omlet seçeneği sundular. Yine tavuktan emin olamayınca omleti seçtim ve bana içinde domuz eti var dedi. Ahh.. Saçma bir kahvaltının ardından sonunda Incheon'a ulaştık.  Havaalanına inerken yağmur yağdığını görünce şemsiyem